قلعه نویی: زود است سطح لیگ را از حالا ارزیابی کنیم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

قلعه نویی: زود است سطح لیگ را از حالا ارزیابی کنیم

امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: زود است در خصوص سطح مسابقات لیگ برتر صحبت کنیم. حداقل باید هفت هشت هفته از لیگ برتر بگذرد بعد در مورد لیگ صحبت کنیم.
به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم. صبا تیم بسیار خوبی است که هم از بازیکنان سرعتی بهره می‌برد و هم از بازیکنان باتجربه. ما باید ارتباط خط هافبک و مهاجم این تیم را قطع کنیم. مهاجمین کناری تیم صبا سرعتی هستند و از یک گلزن خبره و حرفه‌ای به نام رضا عنایتی استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص بازبینی فیلم بازی هفته گذشته استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: در خط دفاعی یک سری اشتباهات فردی داشتیم البته چون وقت کم بود نتوانستیم روی این ضعف کار کنیم. باید اشتباهات خط دفاعی‌مان را به حداقل برسانیم چرا که به معضلی برای ما تبدیل شده است ولی در فاز حمله تیم مان خیلی خوب بازی می‌کند.

وی در خصوص مسابقات لیگ برتر در سه هفته گذشته گفت: از الان زود است در خصوص سطح مسابقات لیگ برتر صحبت کنیم. حداقل باید هفت هشت هفته از لیگ برتر بگذرد بعد در مورد لیگ صحبت کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص برخی انتقادات در مورد نیمکت‌نشینی آرش برهانی مهاجم استقلال گفت: هر کسی که آماده‌تر باشد در زمین قرار می‌گیرد. آرش برهانی دارد خوب تمرین می‌کند ولی ما برای مهاجمانمان ترکیبی که پیدا کرده‌ ایم این مدلی بوده است که در چند بازی گذشته از آن استفاده کردیم. حالا به زودی به آرش برهانی هم بازی می‌رسد. نزدیک 27 بازی فقط در لیگ برتر داریم بعد از آن هم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم در کنار بازی‌های جام حذفی وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 23:43 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه